ewaerp je poslovno-informaciono rešenje koje povezuje sve segmente Vašeg poslovanja u jedan jedinstven integrisan sistem.
Modul Nabavka omogućava efikasno upravljanje porudžbinama, ulaznim kalkulacijama, carinskim i svim zavisnim troškovima nabavke. Uz korišćenje kvalitetnih izveštaja o stanju i dostupnosti zaliha, minimiziran je rizik od nagomilavanja zaliha i neracionalnog trošenja resursa.
Modul Magacinskog poslovanja obuhvata prijemnice, otpremnice, zapisnike, liste za pakovanje i sva ostala dokumenta koja se podrazumevaju u svakodnevnim aktivnostima korisnika u magacinu.
Modul Proizvodnja obezbeđuje podršku celom proizvodnom ciklusu, kako za proizvodnju gotovih proizvoda, tako i za poluproizvode. Unosom sastavnica definišu se svi materijalni i nematerijalni troškovi proizvoda, a omogućen je unos više sastavnica za jedan proizvod.
Prodaja je logistički modul koji podržava veleprodajne procese u prometu robe počevši od ponuda, rezervacija, preko isporuke i fakturisanja, do naplate potraživanja od kupca za robu. U integraciji sa ostalim logističkim modulima i računovodstvom obezbeđuje podršku procesima planiranja i realizacije prodaje robe i usluga kupcima. Za potrebe izvoza, omogućena je evidencija u dve valute, kao i višejezični obrasci za štampu.
Uvođenjem obaveze od strane države, da privredni subjekti moraju registrovati dokumente po kojima se plaća PDV, razvijena je integracija sa SEF aplikacijom radi automatizacije razmene informacija i brži rad korisnika.
Modul omogućava automatsko slanje izlaznih dokumenata (račun, knjižno odobrenje) u SEF, u zahtevanom XML formatu. Za sve izlazne dokumente se prati status i za sve situacije neuspešnog slanja u SEF, može se manuelno ponovo generisati XML i poslati u SEF, ili manuelno promeniti status razmene. Izgenerisani XML-ovi se mogu i naknado preuzimati iz EWAERP-a.
Pored izlaznih dokumenata, obezbeđeno je preuzimanje ulaznih dokumenata radi kontrole i mogućnosti za prihvatanje ili odbijanje koje se automatski prosleđuje u SEF. I za ulazne dokumente se prati status razmene, tako da korisnik uvek ima pravi status dokumenata i može da pravovremeno reaguje.
Izlazni dokumenti:
Ulazni dokumenti:
Modul Finansije u potpunosti zadovoljava računovodstvene standarde i lokalizovan je u skladu sa zakonodavstvom Republike Srbije. Integrisan sa robnim poslovanjem, omogućava brzo i lako knjiženje svih poslovnih promena. Obuhvata sve poreske obrasce, kao i širok spektar pratećih funkcionalnosti i izveštaja.
Modul Servis pruža detaljnu evidenciju servisiranja artikala kao i mogućnost održavanja zaliha servisa na optimalnom nivou. Pored servisnih naloga, uključena je komplentna dokumentacija koja jedan servis čini zaokruženom celinom na radost servisera i kupaca.
Modul Kadrovska evidencija i Obračun zarada daje preglednu i potpunu evidenciju o zaposlenima, uključujući osnovne podake o zaposlenima, njihovim kvalifikacijama, odsustvima, obustavama. Uneti podaci su osnova za obračun zarada. Nakon obračuna zarada omogućeno je automatsko proknjižavanje zarada i kreiranje xml izveštaja za isplatu zarada koji se koristi za E-banking i xml izveštaja PPP-PD za elektronsku prijavu zarada u Poresku upravu. Obračun zarada obuhvata osnovni obračun zarada i naknada zarada iz ugovora o radu i ugovora van radnog odnosa, obračun naknada troškova zarada (prevoz, službeni put).
Funkcionalnost naprednih poslovnih analiza omogućava brz, lak i višedimenzionalan uvid u sve segmente poslovanja kombinujući istorijske podatke sa operativnim podacima. Korisnik ima slobodu da, u okviru predefinisanih OLAP struktura podataka koje se odnose na celokupno poslovanje, samostalno definiše preglede u skladu sa svojim željama i potrebama.